Sunday, June 20, 2010

xtvt cuti

cuti sem da nak abes, yahoooo aku da xsabar nak masuk sem bru..nak pulun subjek sem 3 btul2, no more main2 erk x2 main2 tu kne ade memang mimpi r klu 1 sem aku tak sentuh Counter Strike ngan dotA lam laptop aku ni hak3...Study Hard Smart yeee, buat dak2 yang nak masuk U especially UiTM n err espeacially lg boleh kn?UiTM Kuala Pilah spt mereka2 d bawah :

Faris Fikri aka dak kerink
Aishah Azmi
Greg Adilah Wan Roshdan - 
err aku da ttukar mne satu name ko mne satu name ayh ko =.="
Nurfarahin -
err buku yg minx hari tu insyallah nnti akan smpi d kmps dgn selamat ye
dan kpd junior2 yg bjaye aku terlupe tu r rajin add tp jarang contact aku mne r nk igt korg ni =.='

Selamat Berjaye Menempuhi Alam Universiti



rindu akan kampus Pilah, BKN TAEK LEMBUNYE tapi suasana nyaman dan member2 d sane SGT BEST sumpah tak tipu 




Nak wish kt member2 sekali ;
 kpd cik tika yg suke sgt dolphin n ku izzati gud luck korg haha sori r kteorg msk U awal drpd korg kui3



Hari ni pergi kenduri kawen lg haha tp byk2 kenduri kawen aku pergi kali ni aku sgt suke dgn keadaan persekitaran tempat tu, err aku pergi pn sebab kne tarik dgn mak aku hak3 klu tak memang tak naknye aku pergi, serba sedikit ttg kenduri td..mak kpd pengantin perempuan merupakan anak angkat kpd mak aku pnye mak
tema kawen ; ijau muda + putih haha lawa gak tp plg best sebab die buat kt taman huhu bese orang skrg klu tak kat dewan orang ramai, depan rumah, hotel...jarang org buat kt taman2 ni
taman tu aku lupe eh name pe cume aku bg name TAMAN MAIN LAYANG2 TEPI JALAN MENGHALA KE KEPONG / SG BULOH kui3..pandai2 google ke hape klu nk tau name taman tu yg sebenar


Malam td plak, mak aku malas nk masak so 1 family makan luar..tgh duk makan2 tu tetibe ayat berikut terkeluar
"tolong tengokkn laptop mak ni asyik duk off sndri je nak bt keje pn xboleh susah la mcm ni"
"aii bkn ari tu da hantar kedai ke?xjalan gak ke?
"entah mcm xde efek pape je"
"yola2 kang balek tgk - lam ati hah pe kate dari duk dgr mbebel je bek aku rasmikn je file windows 7 yg aku bjaye download mggu lepas tu de gak gnenye"
beberape jam kemudian
"mak, da siap instal windows 7 ni"
"eh lawa la interface windows 7 ni haha"
tetibe ayah aku lalu dgn jelingan maut
"ayah, nk jugak boleh?
"err, esok r bt eh?nk on9 hak3"
- esok kne install ayah kunye lptp la plak =P -
- dlu aku kne tipu, rm50 melayang sebab teringin nk pkai windows 7 ni =.=" -


mate da ting tong jom tido

6 comments:

  1. hehehe.. ye ar ko masuk U dulu. thank u.... ak grab dolphin ak. hahaha...

    ReplyDelete
  2. Salam. Eh eh eh!!! Got my name la!! hahaha. first first pulak tuh. Terima kasih Abg Nas. huhu. nanti kalau Pilah dah siap perkakas untuk budak textile, abg Nas balik la Pilah balik eh. huuu sedih sedih. hahaha.

    Eh eh, semangat betol abg nas ni nak blajoo balik, pelik tapi good for you! btw, nama Wan tuh, Wan Nur Adilah bt Wan Roshdan. hehehe.

    Abang Nas! bile bukak sem baru? huu jangan lupooo kami di Pilah yee (haha.hiperbola) ;[

    Nanti ktorg dah nak blah Pilah, org ucapkan kata kata gudbye kat fesbuk yee! hehe. Moga ketemu lagii di lain hari (mcm pernah jumpe je sebelum ni.haha). Take care abg nas!! Terima kasih la sebab layan ktorg. SAYA WAKIL 3rd BATCH KOPILAH MENGUCAPKAN... tettt belum lagi. ade lagi 3hari. haha. ;]

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. psst faris ofkos r letak 1st, kite kn same2 faris haha dak2 len kne letak bawah2 hak3

    ReplyDelete
  5. wan sori haha =P, xsabar nk dtg pilah nk tggu 3 org manusia teratas dlm list tuk blanje makan

    ReplyDelete
  6. ehem2. ohh lupa pasal belanja abg nas rm1.50 tuh. hahaha. boleh boleh. sila sila. hahaha. tapi kena inform awal-awal. boleh ktorg prepare awal awal. huhahahaha.

    ReplyDelete