Wednesday, June 9, 2010

Badminton VS Bola Sepak

Tadi aku keluar menapak ke kedai runcit tepi taman beli barang wlupn hujan renyai2 atas arahan mem besar a.k.a mak aku la sape lg mem dlm rumah aku ni hahaha...otw balek aku myimpang lalu ikut jalan len kire jauh skit hehe (saje nk ambik angin malam =P) jalan pnye jalan aku nampak de 4 org kanak2 sedang khusyuk bermain hujan badminton wlupn hujan sdg renyai make aku pn bermonolog dalaman kui3

aku : eh dak2 ni mlm2 pn nk men badminton lg ke?da r tgh hujan renyai2 ni

tnpe mmbuang mase yg panjang aku pn blah r nk bt pe jd penonton dorg lak hahaha
bile da sampai jalan rumah aku tu aku nmpk ade 2 lg match badminton scare live sdg blangsung
1 kt ujung jalan rumah aku 1 lg dpn rumah-jiran-sebelah-rumah
make skali lg blaku monolog dalam ye hahaha

aku : aku ni ketinggalan zaman ke hape?bukan skg da msk musim piala dunia bola sepak ke?musim piala thomas bkn da abes ke?bese aku tgk dak2 kt taman rumah aku ni men game ikut musim klu musim bola kiri kanan men bola, klu musim layang2 tiap2 ptg de je layang2 berbagai bentuk yg berterbangan di angkasa...nk tnye segan lak last2 aku bt kesimpulan sendiri - dak2 ni pnye imuniti badan power kot tu yg rilek je mne lam hujan haha



p/s : da lame x hayun raket badminton huhu kali terakhir zaman sekolah menengah form brp da lupe  =P, xsabar nk tgk match bola sepak wlupn aku xsokong mne2 haha bantai je r mne yg menang tp aku mcm suke kt pasukan England, Portugal, Jerman haha

1 comment:

  1. bdk taman ko nk praktis..nty bley jd pemain pelapis negara..haha

    ReplyDelete