Saturday, June 5, 2010

Demam...




Ini bukan cobaan, ini betul2x


Start cuti semester je lepas, aku disahkan menghidap demam yg kronik huk3 MySpace

Aku rase macam konfiden demam ni 100% xboleh nk kebah sampai abes cuti sem ni caye tak??...yela mane taknye start dari bulan 5 lg sampai hari ni x baik2 pn demam aku ni MySpace


tapi bile pikir2 balik aku rase sangat yakin bahawa demam aku ni tak menjejaskan pn kesihatan aku dari segi fizikal mahupn mental...haha pelik tak?macam mane demam kronik tapi tak jejas kesihatanMySpace








haaa, kalau nak tau sebenarnye aku telah menghidap penyakit demam meng-onlinekn diri tiap2 hari beserta membusykn diri dengan mendownload segala movie dan game yg aku teringin, hehehe..itu je pn penyakit demam kronik aku dan penyakit ini akan sembuh secara automatik bile musim kuliah menjelang semule MySpace




ok dah cukup mengarut sebenarnye nak cakap pasal bende lain pn...kali ni aku nk kongsi software yg bergune utk mereke2 yg gemar mendownload game melalui torrent..name software ni Magic ISO, fungsi beliau untuk create virtual CD/DVD burn d dlm PC/Laptop anda atau dengan bahasa mudah difahami anda tak perlu membazirkan duit untuk membeli CD/DVD semate2 utk burn file yg mempunyai format iso - kebiasaan game yg di download melalui torrent bformat iso ni


screenshot website software tersebut



screenshot interface software Magic ISO

Rating : 5/5 - very useful untuk mereka yg xnk membazirkan duit beli CD/DVD

Nota : interface die mmg simple sampaikn aku mule2 tak percaye "mcm tu je interface die?"
klik disini untuk mendownload software Magic ISO

3 comments:

  1. poyo ah demam ko.. sume yg cuti pon dpt simptom mcm ko lah,, hahaha

    ReplyDelete
  2. aku rase golongan mcm kite je bkn smue pn

    ReplyDelete