Tuesday, April 5, 2011

Dinner dan tradisi

Baru lepas menjayakan program dengan jayanya agak berjaya walaupun ada masalah teknikal yang tmakan malam pada 1hb April kat satu lokasi di sekitar Klang..kata Ketua Program masa ucapan perasmian beliau malam tu, ini kali pertama majlis makan malam persatuan kami diadakan  di luar kawasan Shah Alam..senang cakap pecah rekod tradisi la..kalau tak duk pusing kawasan Shah Alam..haha =P

Jadi macam biasa la bila dah habis program mesti la nak tau feedback daripada hadirin yang hadir kan? Maka aku pun terdengar la daripada kawan aku ni yang ada dak part sekian comment kat wall fb event dinner mengatakan dinner dak-dak part aku buat ni tak ikut tradisi turun temurun macam zaman-zaman dorang dulu.

Erk (-.-")..bila masa lak dinner persatuan aku ni ada tradisi turun temurun? takda la pulak senior-senior yang aku rapat bagitaw yang persatuan aku ni wajib lakukan gimik tradisi sekian-sekian kalau tak dianggap melanggar tradisi..takpelah benda dah lepas takkan nak pinjam mesin merentas masa kat doraemon nak pusing balik masa sebelum dinner ni..


p/s : mood curious nak taw apa yang dimaksudkan dengan tradisi turun temurun tu

2 comments:

  1. as a course member~ hah . curious jugak nak tau !

    ReplyDelete
  2. sabar sabar. setiap event ade kekurangan. lantak pi la dorg sme tuu. maybe dorg jeles kot sbb ade geng geng PILAH. HAHAHA

    ReplyDelete